Reklamace
I. Jak reklamovat?
- Reklamovat zboží lze do 30 dnů.
- Kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@agogestore.cz nebo na telefonní číslo 604584039
- Z naší strany bude vygenerováno reklamační číslo
- Zabalené zboží odneste na pobočku zásilkovny, kde po předložení reklamačního čísla bude zásilka převzata dopravcem na naše náklady
- Zboží lze také po předchozí domluvě osobně donést do Agoge gym (Na Jarově 2424/2, Praha 3 - Žižkov)
II. Vzor reklamačního dopisu
- bez tohoto dopisu nemůže být reklamace přijata ke zpracování, může být zaslán e-mailem na info@agogestore.cz nebo písemně jako dopis přiložený v balíčku
-
Vážení zástupci společnosti,
dne XXX mi byla doručena objednávka č. XXX, pod číslem zásilky: XXXX, vzhledem k tomu, že se jedná o:
. nevhodný dárek (vyberte)
. poškozené zboží (vyberte) - specifikujte poškození, případně přiložte fotografie
prosím o vrácení zpět, zpracování reklamace a navrácení finančních prostředků na můj bankovní účet číslo: XXXX vedený u XXX.
Jméno, příjmení
telefon, email
III. Reklamační řád
- Prodávající se zavazuje řešit reklamace výrobků zakoupených koncovým zákazníkem od partnera v zákonné lhůtě 30 dnů. Prodávající se dále zavazuje, že přijme reklamaci výrobku na své provozovně v ČR vždy po předchozí písemné nebo telefonické dohodě, aby nemusel koncový zákazník vynakládat vyšší než obvyklé finanční prostředky zasíláním reklamovaného výrobku Partnerovi do zahraničí. Prodávající poté doručí zboží k reklamaci Partnerovi na své náklady. Zákonná lhůta se počítá od data doručení výrobku na reklamaci na provozovnu prodávajícího. Do zákonné lhůty se nezapočítává doba přepravy opraveného/nového výrobku od partnera koncovému zákazníkovi.
- Reklamace se zasílají s průvodním dopisem na náklady odesílatele na adresu: Agoge gym, Na Jarově 2424/2, Praha 3 - Žižkov, 130 00. Informace k reklamaci se podávají přes e-mailovou adresu info@agogestore.cz.
- Společnost nemá na adrese sídla kamenný obchod, zboží není možné zde osobně vrátit. Lze využít Agoge gym nebo prosím, využijte služeb zásilkovny. Zašlete na pobočku - zásilkovna: Laponská 1140/1, 198 00 Praha 9 - CIAO PIZZA nebo na pobočku Květinková 2811/11, 130 00 Praha 3 - MILCOMP.
- Jestliže zákazník uplatnil na nákup slevu a bude reklamovat část objednávky, bude mu vrácena částka za zboží po odečtení slevy.
- Pokud budete jako zákazník trvat na výměně zboží, musíte počítat opět s doručovací/zasílací lhůtou, kterou opět určuje partner
Tento reklamační řád nabývá účinnosti dnem 1.6.2021