Reklamace

I. Jak reklamovat?

  1. Reklamovat zboží lze do 30 dnů.
  2. Kontaktujte nás prostřednictvím emailu info@agogestore.cz nebo na telefonní číslo 604584039
  3. Z naší strany bude vygenerováno reklamační číslo
  4. Zabalené zboží odneste na pobočku zásilkovny, kde po předložení reklamačního čísla bude zásilka převzata dopravcem na naše náklady
  5. Zboží lze také po předchozí domluvě osobně donést do Agoge gym (Na Jarově 2424/2, Praha 3 - Žižkov)

 

II. Vzor reklamačního dopisu

 

  • bez tohoto dopisu nemůže být reklamace přijata ke zpracování, může být zaslán e-mailem na info@agogestore.cz nebo písemně jako dopis přiložený v balíčku

 

  1. Vážení zástupci společnosti,

    dne XXX mi byla doručena objednávka č. XXX, pod číslem zásilky: XXXX, vzhledem k tomu, že se jedná o:

    . nevhodný dárek (vyberte)

    . poškozené zboží (vyberte) - specifikujte poškození, případně přiložte fotografie

    prosím o vrácení zpět, zpracování reklamace a navrácení finančních prostředků na můj bankovní účet číslo: XXXX vedený u XXX.

     

    Jméno, příjmení

    telefon, email

III. Reklamační řád